La primero noticia! - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Lisa en Grietsje Mulder - WaarBenJij.nu La primero noticia! - Reisverslag uit Bergum, Nederland van Lisa en Grietsje Mulder - WaarBenJij.nu

La primero noticia!

Door: Hermanas gemelas

Blijf op de hoogte en volg Lisa en Grietsje

01 September 2007 | Nederland, Bergum

....nauw daar is ie dan...het EERSTE berichtje waar sommige zo lang op hebben gewacht;-) We zijn super relaxed(gil)want over ruim 13 (slapeloze) uurtjes vertrekken we naar ons tussenstop Buenos Aires! Alles is gepakt...hopelijk nemen ze de kilo's niet zo nauw, vast niet als ze weten dat één tas gevuld is voor de niños!

Voor degenen die graag het adres van het 'opvangtehuis', waar we de komende maanden vrijwilligerswerk gaan doen, willen weten:

Centro Educativo Ñanta
Calle Ballivian Nº 53
Sucre
BOLIVIA

+ 591 4 64 31 888
www.centro-nanta.org
www.stichtingamigos.nl

Zodra we daar een eigen adres hebben geven stellen we jullie op de hoogte.

Lieve mensen; heel erg bedankt voor jullie belangstelling, telefoontjes, cadeautjes en gelukswensen. Dat waarderen we heel erg. Ook de meiden van de Hollandse avond....de kroketten zullen we niet missen maar jullie des meer!

Als iemand nog ontbreekt in de mailinglijst, geeft of stuur het dan even door.

Lieve groetjes, besos en knuffels

***Las hermanas gemelas***



“ Kom naar de rand, zei hij.
Nee, dat durven we niet.
Kom naar de rand, zei hij.
Zij kwamen.
Hij gaf ze en duw
..... en zij vlogen.”

- Guillaume Apollinaire -

  • 01 September 2007 - 20:24

    Marina :-):

    Hola Hermanas Gemelas :)
    Wat een leuke avondtuur staan jullie te wachten.
    Leuk en bedankt Grietsje, yo te voy a echar de menos pero siempre pensade a ti.
    (vertaling: ik zou je missen, maar zal altijd aan je denken)
    Requerdos y cariños de Marina
    (groetjes en Liefs van Marina)

  • 01 September 2007 - 21:46

    Hilde:

    Hoi Grietsje (en Lisa natuurlijk ook, ook al ken ik je dan niet)
    Wat leuk dat ik ook berichten krijg! Ik heb je sinds mijn vertrek uit de Wereldwinkel niet meer gezien, maar wel aan je gedacht. Van verschillenden kanten hoorde ik dat jullie je plannen echt gaan verwezenlijken. Te gek.
    Ik wens jullie een hele fijne tijd. Geniet er zoveel mogelijk van. Ik denk dat jullie goed werk gaan doen en ben heel benieuwd naar alle berichten.

    Liefs, Hilde

  • 02 September 2007 - 10:09

    Teresa:

    Wat raar, jullie zijn NU onderweg. Sommige dingen zijn te ver weg om me nog voor te kunnen stellen. Lisa, je fiets is nu pink met fel rood (met haartje op de achterkant en roode stipjes overal) en heet nu Liesje : )
    Bovendien heb ik gister een Argentijnse film gezien ('un abrazo partido') en maar besloten Buenos Aires een super mooie stad te vinden, dus jullie mogen er naartoe: ) Un beso extra large aan jullie 2, la chiquita Tee*

  • 02 September 2007 - 11:36

    Henk:

    Eindelijk onderweg!De wereld roept! Ik hoop dat jullie twee een bijzondere tijd tegemoet gaan met heel veel mooie momenten. Geniet van iedere dag en leg deze vast, geen dag is het zelfde als de dag van vandaag.Om de mooie momenten vast te leggen en te delen met vrienden, kennissen en familie hebben Jantien, Doutzen en ik voor jullie foto- en filmruimte cadeau gedaan.Mocht het de ruimte, in de loop der tijd, niet toereikend zijn dan horen wij het graag.Als Jantien en ik nog iets voor jullie kunnen doen laat het dan ook echt even weten.Heel veel plezier daar en tot horens. Dikke knuffel van ons

  • 02 September 2007 - 15:15

    Grietsje:

    WHAAH! Zijn jullie echt onderweg? En ik wist van niets! Acht, zoveel hebben we elkaar ook niet gezien de afgelopen tijd, ben zelf ook nog maar net uit Canada terug. M'n vader stuurde me deze link, dus ik kan nu mooi op de hoogte blijven! En ik zal eens uit proberen te vinden wat jullie daarn nu eigenlijk van plan zijn uit te gaan spoken... :p
    Succes met de cultuurshock en vooral veel plezier!!

    Jullie nicht, Grietsje

    PS. Ik heb zelf in Canada ook een weblog bijgehouden: grietsjewijma.waarbenjij.nu, staan ook foto's op van familie aldaar...

  • 03 September 2007 - 17:58

    Ingrid:

    Hai Grietsje en Lisa,

    Heel veel plezier op jullie grote Zuid-Amerika avontuur. Maar er wat van met z'n tweetjes. Ben erg benieuwd naar jullie verhalen, dus ik hou jullie waarbenjij.nu in de gaten. Have KEI veel fun!

    GroeteKUS, Ingrid

  • 04 September 2007 - 07:33

    Anke:

    Hee Grietsje en Lisa!
    Ik vond de Hollandse avond erg geslaagd en ik zal jullie ook missen. Maar ik ben nu al benieuwd naar jullie eerste verhalen, ik vind het zo'n enorm avontuur waar jullie je in storten! Geniet er met volle teugen van ;-)

    Liefs Anke

    ps. Van de mannen afblijven hè ;-)

  • 04 September 2007 - 09:04

    Lydia:

    Woehoew!! vet leuk! Ben benieuwd naar jullie verhalen, en foto's! Wel foto's gaan plaatsen hier, hè.

    Liefs Lydia

  • 05 September 2007 - 15:55

    Van Tante Rienkje :

    en oom Arjen . Bueanos dias van CanadaHave a good time.God,s Blessings
    R&a

  • 05 September 2007 - 19:12

    Remco:

    Hola Hermanas (letterlijk en figuurlijk) Jullie zijn per slot van rekening toch "mijn" zusjes :-)
    Jullie afscheidsfeestje was iig.
    Buenos airos betekent toch goede lucht, kunnen jullie daar wat van merken of is die vertaling wat te. Veel plezier met de boy's from brazil :-0
    Rixt en ik wensen jullie een hele fijne en avontuurlijk tijd!
    Lieve XXX groet
    Remco

  • 07 September 2007 - 09:32

    Sophia:

    He Grietsje en Lisa!
    Hopelijk zijn jullie goed aangekomen! Wat een avontuur gaan jullie tegemoet, geniet er met volle teugen van! We missen je wel hoor Grietsie. Benieuwd naar jullie eerste reactie.
    Heel veel liefs Sophia

  • 21 September 2007 - 19:36

    Teake En Toos:

    Hartstikke leuk zo met z'n tweetjes op zo'n avontuurlijke tocht. Jullie hebben groot gelijk dit nu te doen. We hopen dat jullie er veel van opsteken en er ook van genieten!!

    Groetjes van Teake en Toos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergum

Lisa en Grietsje

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 18832

Voorgaande reizen:

02 September 2007 - 10 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: